Mitä söin viime viikolla part 6

Yritin tsempata ja napata kuvat melkein kaikista aterioista, mutta on se kyllä hankalaa muistaa moista, varsinkin jos on kiirettä ja nälkä kurnii vatsassa. Suhteellisen monta kuvaa on teille nyt sentään näyttää, mutta viikottainen ruokien kuvaaminen, ylös kirjaaminen, kuvien muokkaaminen ja siirtäminen on se verran työlästä, että koitan kehitellä jotain vähän järkevämpää. En tiedä olenko tämän ruokapäiväkirjan myötä oppinut mitään, mutta onhan tämä nyt mielenkiintoista. Taas mennään!

Maanantai: Aamulla kaksi tortillaa, päivällä pyttipannua, illalla kaksi tonnikalatoastia

Tiistai: Sushia lounaaksi, aamupäivällä paastolabrat ja heräsin tietenkin suht aikasin enkä saanut syödä, joten iltapäivällä oli kamala nälkä. 
Päivä suhahti jotenkin ohitse ja yöllä yhdentoista aikoihin päätettiin käydä kaupassa hoitamassa viikon ruokaostokset (prisma 24/7 on ihana) ja mukaan tarttui vähän irtokarkkeja ja pakastepizza, kääk!

Keskiviikko: Huono olo, vatsa sekaisin eikä yhtään yllätä kun miettii mitä tuli syötyä eilisyönä. Päivällä söin tonnikalavuokaa.


Torstai: Olin taas vähän kiireinen ja huono syömäri, joten vasta illalla ystävän luona tuli syötyä Nepalilaista ruokaa, keskityttiin olennaiseen, joten tästä ei ole kuvaa, mutta ai että kun oli hyvää! 

Perjantai: Aamulla pala patonkia kinkulla.
Päivällä iso kanateryakisubi.
Illalla tonnikalavuokaa ja maitokolmion valkosuklaa proFIT, nää on niin hyviä! 


Lauantai: Aamulla kolme viipaletta kauraleipää joissa päällä voileipäkinkkua, kevyt aamupala sulatejuustoa (ja kevyttä siksi koska se on ainut joka maistuu hyvältä :D) ja maitokolmion valkosuklaa proFIT, mukissa on vichya. 

Päivällä lohta, riisiä, suolakurkkuja ja skyrr.

Illalla kurkkua, kukkakaalia ja ranchdippiä

Vielä myöhemmin illalla söin kaksi kinkkutoastia, olin jumpannut, joten oli pakko vielä syödä jotain kun nälkä oli niin kova.

Sunnuntai: Koko päivän vähän kaikkea ja just sitä mitä halusin, hyvällä omatunnolla! Ei jouluruokia, mutta juuri meidän näköisiä herkkuja. :) 



Mikä meni hyvin, missä on parannettavaa? 

Heti ensin silmään osuu kasvisten ja marjojen vähyys. ruokien kylkeen täytyy ruveta lisäilemään salaattia, aamupuuroa pitää yrittää syödä ja siihen saada mukaan marjoja. 

Syön edelleen todella epäsäännöllisesti, mutta tästä en ota stressiä sillä olen välillä todella kiireinen ja lääkkeiden vuoksi ruoka ei maistu enää samalla tavalla, kunhan pääsääntöisesti pyrin syömään edes sen kolme kertaa päivässä niin olen tyytyväinen. 

Paaaaljon kalaa ja vähän lihaa, tämä on hyvä! 

Tämän viikon teemana voisi olla siis vihannekset ja hedelmät! 

3 kommenttia

  1. Moikka! Aloitan itse taas bloggaamisen pikkuhiljaa painonhallintaan liittyen ja etsiskelin kanssamatkustajia. Törmäsin blogiisi ja luin sen yhdeltä istumalta läpi. :) Olen itse joskus käyttänyt "see what u eat" -mobiilisovellusta (ilmainen) joka toimii ruokapäiväkirjan lailla. Kannattaa kokeilla. Sovelluksessa valokuvataan annokset ja se muodostaa niistä päiväkokonaisuudet automaattisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olikin "see how you eat" :)

      Poista
    2. Moikka kanssamatkustaja ja kiitos hyvästä ideasta, pitääpä pistää kokeiluun heti! :)

      Poista